,

Ufacık ama uçuruyor! GEN H-4 ile ayaklarınız yerden kesilecek!!!

15 Mayıs 2008 Gönderen:Adsız Yorumlayın

Ufak diye aldanmamak gerek herşeye! Bazen ufakta olsa işinizi görebilir. Sizi sevindirebilir hatta ufaklığı ile Guinness Rekorlar Kitabına girmenizi bile sağlayarak haklı gururunuz olabilir.

İşte bunu başaran ilk insan 75 yaşında Japon (Japon olduğunu ögrenince pek şaşırmamış olmalısınız) Gennai Yanagisawa.

Floransa yakınlarında bir yerlerde doğduğu tahmin edilen yada bilinen mücitlerin önde gideni Vinci'nin mekanı olan olan alanların en önemlisi Vinci'nin doğduğu yerde bizim Japon Yanagisawa ilk gösterisini ve dünyanın en küçük tek kişilik helikopteri ile ''ben yaptım!!! ben yaptım!!'' nidalarını atabilmesi için gerekli kanıtlama uçuşunu yapacak. İşte, ''nerden gelmiş yaw bu Japonun aklına'' demeyin esinlendiği yer; Vinci'nin 1493 'deki aşağıda göreceginiz resmi ile : ornithopter .


Tam ayın 25 inde Güneşin ilk ışıkları ile semaya süzülmeye ve büzülmeden havada kalıp yere çakılmamaya çalışacak yada debelenecek Gennai ve küçük aleti! Gerçi adam bunu çoktan denemiş ve Şubatta Guinness World Records tarafından ''Dünyanın en küçük insan taşıyabilen helikopteri'' olarak onayını almış ama insan içine çıkmak başka stres yapıp düşmek var havalanamamak var teknik arıza ile hiç uçamamak var. Var da var... toplum baskısı.
Neredeyse ortalama bir insan ağırlığında bir alet yapmış! sadece 75 kg. (Yaşıyla bir ilişkisi olabilir mi?) Bilim kurgu filmlerinden hatılarsınız zaten bu ve benzeri bir sürü uçağı,helikopteri,...

Ama bunu adı başka: GEN H-4

GEN H-4, Çift ters yönde çalışan motorları ile havalanabiliyor. Maksimum hızı saatte 50 km (31 mil) . Ben bisikletle bile 50 yapıyorum diyenler için havada trafigin baya durgun ve hatta hiç olmadığını hatırlatmaya gerek yok sanırım. Atla gez! bekleme yok, trafik ışığı yok, taksiciler yok, minibüs yok! Hele İstanbul'daysan süper olur. Gerçi belli bir süre sonra onun da b.ku çıkar düşünsenize semalarda takım elbise grand tuvalet insanlar işlerine gidiyor.

Peki bu süper ufak alete sahip olmak isterseniz bu size neye mal olacak?

Çok fazla değil sadece 6 milyon yen! O neki len! demeyin döviz $ cinsi 58,250 Dolar! varın siz yapın hesabınızı. Tokyonun kuzeyinde Matsumoto'da çalışan çalışkan Japon Yanagisawa şuana kadar US 'e 2 adet ve Japonya'da 5 adet olmak üzere toplam 7 adet GEN H-4 satmayı başardı.

Yanagisawa:
''75 yaşından sona neyleyim parayı! Guinness World Records 'a girdim
ya o bana yeter! parayı tüm blogculara dağıtacağım''
diyordur mutlaka!

Gennai'nin kini orjinali ile görmek için tıklayabilirsiniz.

1 yorum »

  • Adsız
    Dediki:
     

    ya bende bir tane yapmak istiyorum bu tek kişilik helikopterden!!!!!! yardımcı olacak varsa...

    yaman535@hotmail.com

  • Yorumunu Bırak!