, ,

Koptu Kervan - Sevdim Seni

02 Eylül 2008 Gönderen:Sade Yorumlayın

Gurbette günler geçtikçe sanki bir başka özler oldum sizleri, sözleriniz hiç çıkmaz hatta kulaklarımda devamlı yankılanır oldu, gülüşleriniz gözümün önünden gitmez oldu,... günlük heveslere kapılmışım, özlemleri ertelemiş belkide yok saymışım sizi özlediğimi, oysaki hiçbirşey sizin yokluğunuzun acısını dindirememiş. Özlemişim, Özlüyorum,... sizleri canım Ailem.

Tamamen raslantı sonucu Büyükada'da gezerken meydanda müzikleri ile tanıştığım Koptu Kervan grubunun Müzik Yasak albümden, sizlerin en sevdiği ''Sevdim Seni'' adlı ilahiyi dinledim. Tabiki size özlemlenmiş içimdeki ateş daha bir alevlendi o an! Açıkcası ben beğendim. Ve sizinde beğeniceğinizi ümit ettiğim Peygamber efendimiz için yazılmış en güzel naatlardan biri olan Sevdim Seni ilâhisini Koptu Kervan grubunun yorumu ile bir kez daha dinlemenizi isterim;

Koptu Kervan - Sevdim Seni (Müzik Yasak)


Sözleri:

Sevdim seni mâbuduma hayran diye sevdim.
Bir ben değil âlem sana hayran diye sevdim.

Evladı iyâlden geçerek ben ravzana geldim.
Ahlâkını methetmede Kur’an diye sevdim.

Kurbanın olam şah-ı resul kovma kapından
Didârına müştak olan yezdân diye sevdim.

Mahşerde nebiler bile senden medet ister.
Gül yüzlü melekler sana hayran diye sevdim.

NOT: İlahiyi dinleyemeyenler okurlar, lütfen imeem.com/Sevdim.Seni adresini ziyaret ediniz.

3 yorum »

  • CCl3-CH(OH)2 Dediki:  

    bugün akşam üstü beşiktaşta kadıköy iskelesinin önündelerdi koptu kervan grubu. ilk kez dinledim ve karşılaştım. çok değişik ve etkileyici geldi müzikleri vapurun kalkmasına 15 dakika vardı ve bu süreyi yalnız onları dinlemek için ayırdım. vapur yanaştığında da yanlarına yaklaşıp "harikasınız. albümünüz ne kadar dedim." karşılaştığım cevap şuydu "ne verirsen para önemli değil" cebimdeki son parayı verdim ama değdi yani şu an evimde zevkle dinliyorum. umarım kendilerini duyurmak adına bişeyler yaparlar. sanırım onlar duyurmak yerine müzik için çalıp geziyorlar... başarılarının devamını dilerim.

  • Sade Dediki:  

    Bende Tesadüfen karşılaştım onlarla. Bizde tüm işimizi gücümüzü bırakıp onları dinlemeye başladık. Herşeyleri ile popüler sanatçılardan farklılar adeta müziğe adamışlar kendilerini para,pul,şan,şöhret herşey değildir felsefesinin bir ucundan tutmuşlardır belkide.

  • Adsız
    Dediki:
     

    Tüm albümü bulabileceginiz bir adres var bildigim: http://rapidshare.com/files/154794965/koptu_kervan.rar.html

  • Yorumunu Bırak!